Similay46 gazı vardır benim kızım da ilk bi ay öyle hareketleri vardı. ben de korkuyordum acaba başka bir şey diye sonra yan yatırıp sırtını ovalayıp kulağına fısıldıyordum güzel şeyler “yanımdayım canım, burdayım annem” tarzında aklıma o anda ne gelirse.ellerini kaldırdığı anda ikisini birden tutuyordum eşim de yapardı.korkma gazdan yapıyor gözlerini fal taşı gibi açıp tavana bakardı saatlerce,kucağımda uyuttum geceler. göğsüme yatırıp yanağını çıplak göğsüme koyup uyutuyorum,bebekler çok masum ilgi istiyorlar,sen de deneyerek bi pozisyon bul.azıcık sabır korkma ama hiç bir şeyi yok sadece ilgilen sürekli konuş,masaj yap, öp kokla seni hissetsin. ha bi kaç gece de geç saatte yıkadık çok rahatladı ama suyun içinde tuttuk filede değil eşimle beraber küvetini normal ısıdan bir tık fazla yani 36-37 dercede değil 38,5 derece sıcak suda yüzdürdük.ayaklarını çırptı çok mutlu oldu.hala da aynı şekilde banyosunu yaparım. hiç ağlamaz bebeğim banyo yaparken.sağlıkla büyütmeyi nasip etsin rabbim.