Ilk diş çıkardığında bir hafta kadar çok ısırdı ama acıyor dedim ve ısırmaları gerektiğini anlattım memeyi bırakırdım o anlık sonra devam ettim böyle böyle ısıtmanın yanlış olduğu ve ısırmadan devam etmesi gerektiğini anlatmaya çalıştım. Şu an 4 diş var ısırmıyor ama arada bir oluyor tabi onda da hayır ısırmıyoruz diyip memeyi çekiyorum sonra 10 sn sonra falan geri veriyorum. Yanlış mi doğru mu bilemiyorum psikolojik acıdan.