Arkadaşlar iyi geceler oğlum 4 ay 14 günlük ve alerjilerimiz vardı kalada kan geldi çocuk doktoruna götürdüm ordan alerji doktoruna çıkarttım ve deride alerji testo yapıldı ve bisey çıkmadı doktorum testte çıkamaya biliyor dedi ve süt ve süt ürünlerini kesmemi söyledi 10 gündür yemiyorum sütun biraz az raporlu aptamilin pregomin as verdi bebeğim onuda iciremyirum benimle aynı durumu yasayn varsa yazabilir mi bu süreci nasıl atlattınız ve ek guda olarak biseyler verdiniz mi lütfen dönüş yapın şimdiden teşekkürler