Gunes55 Yavrusununannesiii yenidogan doneminde kullandik biz hem islak mendil hem bezini. 4 ya da 5.aya kadar islak mendilimizdi kendisi. Memnundum. Sonra sleepy yenidogana gecis yaptik
Dlnilingi Yavrusununannesiii kokusu yok evet,biraz uyguna almışsınız tanesi 20.75 vs indirim de 13 liraya düşüyordu bizde doğduğundan beri onu kullanıyoruz
Yavrusununannesiii Gunes55 bana biraz değişik geldi ondan soruyorum kokusu felan aynı sirkeli gibi geldi