utkununannesi_ canım benim kızım 6 aylık ben neler denedim geçmiyordu sonra kakao yagi var margarin gibi eritip sürüyorsun göğsüne silmene gerekte yok çocuğun gazını çıkartmaya yardımda ediyo benim 4 günde geçti sürekli sürdüm istersen dene kremler hiç fayda etmiyo😉😉