Ferdaoguzgalip ben şöyle çözüm bulmuştm omuzumda çıkartmıyordum o yüzdenn dizlerimin üstüne yastık koyup oğlumu yüzüstü yastığa yatırıyordm kafasıda yastığa gelicek şekilde sırtını ovuyordum o şekilde kafasını sürtsede vursada yastığa sürtüp vuruyordu yada koltuğa oturup oğlumu iki dizimin arasına alıyordum mesela yüzü sağ bacağıma dönüp oluyodu sol bacağımlada sıkıştırıyorum o etrafa bakarken ben sırtını ovuyorum