12 günlük bebeğim var ve üç gün önce eşim ile covid 19 testimizin pozitif çıktığını öğrendik. Emzirdiğim için malesef ilaç kullanmıyorum. Bebek ile ayrı odada kalıyoruz maske ve eldiven ile emziriyorum. bebeğime test yapmadılar herhangi bir huzursuzluk ateş meme reddi olursa hastaneye haber vermemi istediler. Çok şükür şimdiye kadar bir sıkıntı olmadı umarım bundan sonrada olmaz