Canım çok geçmiş olsun. Kullanılıyor emzirirken diye biliyorum ama ilacına ve mg ona bağlı. Yine de sütten az da olsa bebeğe geçiyormuş. Dr la kar zarar hesabı yapın isterseniz. Siz iyi olmayınca bebek de iyi olmaz malum. Ona göre kesersiniz sütten gerekirse ama şansınızı ilaçsız da deneyin. Yada maddi imkan boyutunda terapi alabilirseniz şahane olur. Birde bol bol sohbet dinleyin ki zihniniz dağılsın tüm o kötü düşünceler yok olsun. İster dini ister röportaj ister komedi tarzında. Bolca komik video izleyin. Gün be gün dağıldığını göreceksiniz o kötü düşüncelerin