[silindi] Oğlum pazartesi 2 gibi aşı oldu 2 tane normalde 3 taneydi ama diğeri gelmediği için sonra yapılacak 1 saat öncede ateşi çıktı 37.5 civarı normalmi kızlar diğer aşılarında ateşi çıkmazdı
Egurbuz20 [silindi] canım calpol yada dolven şurup içirsen iyi olur sanki çünkü bebeklerde yüksek ateş 38 diye geçiyor diye biliyorum yükselmesin
1Mother1Boy [silindi] Calpol içerebilirsin canım. 3.Aşı su çiçeği aşısı bizim şansımıza vardı hepsini aynı gün olmuştuk
Gin [silindi] kıyafetlerini inceltin, düşmez de yükselmeye devam ederse calpol verirsiniz. Geçmiş olsun.