talhaninannesi11 sarılık geçer diye kesinlikle şekerli su felan vermeyin size çünkü büyükler diycek biz sarılık olmuştuk demistiler hiç ona gerek yok bebeğim emerken uyuya kaldığı için doymuyordu sarılık oldu sonra sagdim aventin yeni doğan biberonlarindan aldık onla verdim ki emmeyi bırakmasın diye önce emziriyordum sonra uyuya kalınca o biberonla uyurken bile içiyordu veriyordum doktor bize öyle yapın dedi 1 gecede sarılığımz 12den 9 a düşmüştü bu yontemle şimdi 7 buçuk aylığız biberonu hiç sevmiyoruz bile çok şükür