Hanımlar kızımla büyük bir uyku sorunumuz vardı. Gece 11-12 den evvel asla uyumayan bir bebekti. Yani 8 de yatırsam bile 9 da uyanır gece 12ye kadar otururdu. 2 gündüz uykusu yapıyordu. 3 gündür bir anda tek uykuya düştük. Kasıtlı olarak yaptığım bir şey değildi bazı sebeplerden 2. Uyku saatini aksatmak zorunda kaldık ve 2. Döngüyü atlayıp direkt 9 da yattı ve gece 12-3-6 şeklinde uyandı en son 9 da güne başladı.
- Gün 8.30 da uyudu 12-4-8 şeklinde uyandı
- Gün 8.30 da uyudu 12-3-6 şeklinde uyandı.
normalde gece 5-6 kez kalkan bir bebekti. Acaba şuan iyi bir şey mi yaptım yoksa bebeğime kötülük mü yapıyorum bileniyorum. İçimde hem mutluluk hem ufak bir vicdan sızlaması var. Çünkü 2. Uyku saati geldiğinde huysuzlanmaya başlıyor ufaktan ağlıyor falan ama oyun oynayarak atlıyoruz onu. Sizce tek uyku için erken bir dönem mi.