Miyonunannesi aslında ben çok sakinim doktorumla konuşuyorum. Elini emebilir bu illa aç olduğu anlamına gelmez diyo. Saatlerce emzirmek ona birşey kazandırmaz diyo az az sık sık diyor ama ben anlamıyorum evdekilerden dolayı panik oluyorum çocuk hep aç ha bire saatlerce emmesi gerekiyor onlara göre alt değiştirmeden bi yarım saat alt değiştirince bırakana kadar uyumuyorsa hadi devam aç bu çocuk mama da verelim felan iyice kafa beyin kalmadı