Yenidennn Ana yüreği kıyamıyor, nasıl uyuyorsa öyle uyutmaya geçiyoruz. Ama bunu öğrenip sürekli direnç gösteriyorlar, nasılsa anam beni en sonunda yine emzirecek yada sallayacak diye akıllarında yer ediyor. Sizin bebeğiniz daha küçük ufak esneklikler yapabilirsiniz. Çok zorlamaya gerek yok bence. Hiç uyumazsa ben ne yapıyordum,, kucağımda gezerek uyumayı severdi başını omzuma koyardı, öyle 5 dk gezdirirdim şarkı söylerdim, tam uykuya geçmeden, mayıştığını görünce yatağa yatırırdım, yatağa yattığını görürdü gözünü açıp ama direnmezdi. Yani uyku durumunu 1 -10 arasında değerlendirirsek, 1 uyanık, 10 tamamen uykuya dalmış diyelim, 7-8 aralığında olacak hale gelince yatağına koyun. Sırtına pış pış yaparak dalmasını sağlayın. Böyle böyle kendi kendine uykuya dalmayı da öğreniyor.