Talha-kurt Arkadaşlar oqlum 5 ay 8 qünlük diş etleri çok kaşınıyor hep parmakları aqznda ısıryo huysuz npmam qerekiyo
BuseCan Talha-kurt diş kaşıyıcısını buzluya koyup soğuk verebilirsin eline havuç verebilirsin jeller işe yaramıyor 🤷🏼♀️
pikacuu Talha-kurt Ben tetagil kullanıyorum rahatlatıyor biraz. Havuç salatalık diş kaşıyıcı iyi geliyor. Bebeğizin tıtma becerisi ve tuttuğunu ağzına götürebilme becerisi gelişmişse yukarda saydıklarım olabilir. Eğer yoksa doktor tavsiyesi üzerine tetagil ya da başka bir şey önerebilir cnm
melektolga Talha-kurt TEtagil ve dentigel şiddetle tavsiye ediyor anneler çok beğenilmiş bi deneyin derim.diş jeli ateşi olan çocuklar huzursuz çocuklar falan çok rahatlamşlar bunlardan sonra ikisini kulllanan da var tekini kullanan da var.ikisinide öneriyorlar
benbirkekmiyim 10 tane karanfili havanda ezdim üzerine biraz hakiki zeytinyağ koyup beklettim. Gün de iki kere parmağımı ona batırıp diş etlerini ovuyorum epey rahatlattı 4.5 aylığız.
Talha-kurt pikacuu tsk ederm cnm diş kaşıyıcıyı denedm tutyor ama aqzına almıyo qeri atıyor havucu şimdi denedm o daha iyi qibi tabi yineee parmakları ona daha qeliyor sanki 😁doktora danısmam lzm qaliba
pikacuu Talha-kurt Aynen ellerden vazgeçmiyorlar malesef hala benim bebiş de emip duruyor. İlerleyince ağrısı oluyor en aızndna şimdiden başla onu rahatlatmaya doktor bir şeyler tavsiye eder tabi