Atillam Bebegim kendisini hic one ittirmiyor. Ne kadar tummy time yapmaya calishsam da hemen donduruyor kendini. Fizyoterapiye basladik ama noroloji hocasi gec kaldigimizi ve 5. ayda baslamak getektigini soyledi dun. Lutfen bana bir fikir verin. Ayni durumda olan annelerimiz var midir? Yurtdisinda yasadigim icin cok zorlaniyorum burada tedavi konusunda.
xrtalafx Atillam emeklemeden yürüyen daha sonra emekleyen bebeklerde var bence cok takmayın zamanı geldıgınde hepsini yapıcsk
CemreKerem35 Atillam emekleme bir gelişim göstergesi değil diyor tüm doktorlar siz acaba sürünmeden mi bahsediyorsunuz yani vücudunu hareket ettiremiyor mu ? Yani bir rahatsızlık ya da problem olması gerekiyor ki fizyoterapiye baslayasiniz .
melektolga Atillam peki doktor size ne zaman oturtmaya başlamalıydınız dedi ve ne zaman emeklettirmeye vaşlamalıydnz dedi bize vericek önerinşz var mı bu konuda
Atillam CemreKerem35 aynen surunmeden ve kendini ittirmeden bahsediyorum. Fizyoterapiyi ise bebegim hic kabul etmiyor, katilana kadar agliyir. Doktor hareketleri evde yapmamizi onerdi o yuzden
Atillam Karsisina oyuncak filan koydugumda eli yetisemezse hic surunmeye ve ya uzanmaya bile calismiyor, aglamaya basliyor. Desteksiz oturtmaya calistigimda da hep dusuyor. Doktor bu yuzden fizyolojik gelisiminde gecikme oldugunu soyledi
CemreKerem35 Atillam acaba bir battaniye serip sürekli surunmesi için teşvik etmek ise yarar mı ? En azından kalkmaya çalışsa sürünmeye çalışsa zamanla kasları da güçlenir . Daha çok küçük bence çok kısa sürede toparlar bebeğiniz
Atillam melektolga Fizyoterapi hocasi henuz kaslari guclenmedigi icin hala daha mecburen oturtmaya calismayin dedi. Sadece kaslarini guclendirmek gerekiyor. Kaslari guclu bebekler icin 6.ay gibi oturtmayi oneriyorlar burada.
melektolga Atillam kaslarını güçlendirmek için bizim yapabileceğimiz birşey var mı,kendimi gelişiyormuş
Atillam melektolga olabildigince” tummy time”dedikleri karin uzerinde zaman gecirmesi gerek bebegin. Bu sayede gerekli kaslar zamanla guclenecek. Benim bebegim surekli dondugu icin zorlandim hep. Ilaveten guclendirmek istediginiz kas grubu icin egzersizleri internetden bulabilirsiniz
busgokalp Atillam bence doktorun takıldığı emeklemesi değil çünkü emekleme bir gelişim özelliği değil ama desteksiz oturma bir gelişim özelliği sekizinci ayın sonu sınır diye biliyorum 8. Ayın sonunda hala oturamıyorsa doktorlar farklı testler isteyebiliyor sıkmayın canınızı bebeğiniz belki birkaç gün içinde oturacak bol bol teşvik esin oyuncaklarla falan deneyin hep
Atillam busgokalp en onemli sorun kaslarinin oturmak ve surunmek icin zayif olmasi. Egzersiz yaptirmaya calisiyorum ama surekli huysuzlanip, agliyor. Ben de kendimi yiyip bitiriyorum niye zamaninda alistirmadim diye
elmalikurabiye Atillam emekleme isin bisey diyemem. 10aylik emekledi kizim. Ama oturamamasi sorun gibi gorunuyor
Annekeki Yegenimi biraz el bebek gul bebek buyuttuler🙈13 bucuk aylik falan suan daha yeni emeklemeye basladi bir ileri iki geri seklinde. Ayaklarini asla basmiyodu onu da daha bu hafta yapmaya basladi. Cunku cocuk hep kucaktaydi cok korumaciydilar🤷🏻♀️
Asyaninannesiii Atillam ben ben ben kızım 8 ay 22 günlük anakucağı olmadan yapamıyo desteksiz oturmuyor kendini kaldırmaya çalışıyor yüz üstü dönünce kaldıramıyor ki sürünecek kelime etmiyor baba dede gibi lütfen beni de bilgilendirin iyice post sahibi ne olursun çok kafama takıyorum kaç gündür şimdi bi post açacaktım bunla alakalı sizi gördüğüm iyi oldu 😔 bana ulaşabilme şansınız varmı bende bu konu hakkında Bilgi almak istiyorum İnstagram adresim dilarapinarcalik_ şimdiden Allah razı olsun
Songulsevukk Asyaninannesiii yorumunuzu okudum da bizde 8 ay 10 günlüğüz desteksiz oturamıyoruz emeklemiyoruz ama doktorumuz bi sorun görmedi bunda bende takmalı mıyım kendinizi bu kadar üzmeyin lütfen eminimki vakti vardır baba dede olayıda daha dün başladı evet geç kaldı bizim bebeler ama inanın bir zamanı var🌸
Atillam Asyaninannesiii bazi bebeklerin digerlerinden daha fazla destege ihtiyaci vardir. O yuzden sakin kalip hergun egzersiz yaptirmakla kisa surede sonuc alacagimiza inaniyorum. Instagramdan terlan21 adresinden istek gonderdim size. Ozelden iletisime gecebilirsiniz
Asyaninannesiii Songulsevukk hayır yani bende baya sinir bozucu bir hal aldı elim kolum bağlanıyor ister istemez kıyaslıyorsun cevrendekilerle 😔😔
Songulsevukk Asyaninannesiii her bebek bir değil söylediklerinizden yola çıkıyorum eminim bebeğiniz sağlıklı bizde öyleyiz aşa yukarı çünkü iskelet sistemi dil gelişimi her bebekte farklı içinizi ferah tutun 🤲🏼