Ck_46 Merhaba kızlar oğlum şu an 13 aylık doğduğundan beri ultra air kullandık tam bir emzik aşığı kendisi. 8 dişimiz var sanırım dişleri kesmiş emziğinin diplerini o yüzden yenileyeceğiz 6 18 kullanıyoruz şu an ultra softa la airin farkı var mıdır degistirsem kabul eder mi değişiklik yapan anneler var mı aranızda ? Genelde 2 ayda bi değiştiriyorum emziğini şimdi de ultra softu merak ediyorum nasıl olur diye ?
Aysenurmiran Ck_46 ikisinide demedim fark çok olmadı 10. Ay Hale’n 0-6 kullanıyoruz ama 6-12 bi türlü almadı
Nilguny Ck_46 bence hiç riske girmeyin fark var çünkü bende bilmeden air aldım kabul etmedi elimde patladı belki küçükse edebilir ama benim kızım 20 aylık🤷♀️
turansmom Ck_46 Biz 1,5 aylıkken ultra softa başladık, 4 aylikken yeni aldım e bebekte sadece air kalmış şuan 5 aylık elime ne gelirse onu veriyorum. Aralarında fark neredeyse yok air biraz daha sert, soft biraz yumusak o kadar🙂
Ck_46 minikbirbal bende de var o tedirginlik biraz takıntılı çünkü oğlum ikili emziğin değişik rengini verdiğimde bile afallıyo istemiyo
Ck_46 Aysenurmiran 6 aydan sonra emzigini değiştirince aldı itirazsız dedigim gibi tam bir emzik aşığı aslında bıraktırmayı da düşüyorum bi yandan da ama birden almayı bırakır tersi olur huysuzlanır vs diye de korkuyorum
Ck_46 Nilguny 13 aydır 4 defa ikili emzik aldık biz değiştirdik cok emdiginden cok eskiyo hemde hijyen işte malum dediginiz gbi elimde patlar korkusu var bende de 🙂 fiyatları malum🙂
Ck_46 turansmom bende bakarken bulamadım kiminin 6 18i yok kiminin kız bebek renkleri var kimin soft u var karışık
minikbirbal Ck_46 aynen benim kızımda öyle ağzından çıkarıp bakıyor inceliyor öyle alıyor. Ama aklım hep ultra softta😊
Ck_46 minikbirbal birazda cep yakan tarzda emzik olduğu icinde tedirginim alimde patlarsa üzülürümde bilmiyorum bakalm🙂
turansmom Ck_46 Denemeden bilemezsin galuba çoğu bebek ilerki yaşlarda kabul etmiyor. Bizimki şuan kkisinide aliyor mesela evde 8 tane emzik var 4 air 4 soft😂
Ck_46 turansmom nolacak bu bebelerin emzik aşkı 🙂 ben şu sıralar bıraktırmayı da düşünüyorum ama korkuyorum açıkcası emzik olmazsa hem oglum hem ben cok zorlanırız özellikle uykularında. Evin içinde emziğinin adı bile var artık bir ben bi eşim bağırıyoruz nerde bunun susturucusuuuu nerde bunun zurnasııı? 😂😂
turansmom Ck_46 aaah sizdemiii bizdede susturucu olarak geçiyor. Bizde reddiyoruz bu aralar neden bilmiyorum aslinda emse benim hayatım kurtuluyor ama uykuya geçiste bile denedim yok almıyor😒
Ck_46 turansmom aynen 😂 henüz daha ben oğlumun emziği reddettiğini hiç görmedim öyle ki uykusunda bile yastıgının kenarından arar bulur alır agzına uykuya devam. Bi gece koymayayım emziği yanına sabaha kadar nöbet tutturur sıpa. Emziğe cok olumlu bakmıyodm ama emzik delisi oldu cıktı eger emzik emmesin gece uykumuz asla olmaz ama emzigi yanındayken gee uykusu 8 saate yakındır çok şükür 🙂
turansmom Ck_46 Benimki emziksizde o kadar uyuyabiliyor bazen beni şasırtip ama keşke alsa, dışarda falan kurtarıcım oluyor gercekten. Yapacak birsey yok gittiği yere kadar artık😂😂
Prenses_annesi22 Ck_46 bnm arkadasımın oglu hep avent kullandı ultra aır 1,5 yasında aventın fazla ıleri ayı olmadıgı ıcın weebaby aldı memnun suan onunda oglu emzık parcalıyor 😁 oda tam bır emzık asıgı
EsZe Ck_46 air de kullandı kızım soft da. Uçlarında bi fark yok. Plastik kısmı softunki daha yumuşak. Air’de uyandıgında yanağında emzik izi oluyoken softta hiç olmuyor. O yüzden ben softu daha çok sevdim