Öncelikle çok çok geçmiş olsun.. bizde geçirenlerdeniz daha doğrusu eşim geçirdi bebeğimle ben 10 gün ayrı oda izole. Zordu gerçekten tek bakmak.. eşim doktor 10 gün sonra test yaptırmadı işe başladı.ilaç kullandı ise ve zaman geçtikçe virüs yükü azalıyor onemli olan ilk 10 gündü ve siz o süreci bitirmişsiniz çok şükür. Pozitif çıksa da çok bi anlamı olacagını düşünmüyorum 2. test 3. Testte bile pozitif çıkanlar oluyor. Bulaştırıcılıgı kalmaz diye düşünüyorum. Biz 10. Günde eşimle birleştik bebekle de temasa geçti çok şükür bi sorun yaşamadık. Tabii en iyisi doktorunuza danışmaktır saglıklı günler dilerim.