Benin bebeğimde doğduğundan beri 3 7 dkka arası falan emerdi. İlk ay kontrolünde kilosu az olacak diye korkmuştum ancak gayet iyi çıktı. Şuan 4 aylık hala en fazla 10 dkka emer. Hemşire sütünüz yağlı demek ki demişti. Birde bazı bebekler çok hızlı emince daha çabuk doyuyormuş. Altını günde en az 5 6 defa islatiyorsa doyuyor demekmis. Yani az emmesine takılmayın kilosu yerindeyse.