Yldz3 Anne olmak ne kadar zor😔Bende öyleydim, her şeye bakardım, araştırırdım, ağlardım. Tüm o dönemlerimi bebeğimle daha kaliteli zaman geçirmek yerine bu şekilde harcadım. Allah’a sığınmak yerine bir de.. Şimdi oğlum bir yaşında her şeye okadar farklı ve daha bilinçli bakıyorum ki canım. “Sana böyle kötü düşünme, internetten hiç bir şey araştırma, okuma, ağlama, üzülme” diyemem. Çünkü bana da diyorlardı, sanki kulaklarımı kapatmış gibiydim en küçük şeye günlerce üzülüyordum. Eşim “nasıl bu kadar olumsuz düşünebiliyorsun” diye hayret ediyordu. Şimdi ben kendimin o hallerine hayret ediyorum. Kendime nasıl kızıyorum bir bilsen. Merak etme, bebeğine odaklan, oyna, eğlen, bol bol dua et. Bak gör Allah’ın izniyle her şey iyi olacak. Doktorlar her ihtimali söylemek zorunda. Fakat biz anneler, ah.. teyzemin kızı da doğumda oksijensiz kalmış ve doğduğunda ten rengi mordu. Şimdi 5 yaşında o kadar sağlıklı, akıllı ki maşallah. Merak etmeyin sakın, dua edin ve hiç öyle bir şey yokmuş gibi hayatınıza devam edin. Miniği bizim için de öpün🥰