Yldz3 ahh sizde kendi ilk zamanlarımı gördüm. Bebeğim 38 haftada 1840 gr doğdu. Dr ileri düZey gelişim geriliği olduğu için beslenememe kaynaklı bir sürü şey olabilir dedi. Kafayı yiyecek gibi sürekli düşünüyordum. Şimdi gülüyorum ama 2.5 aylıkken selepral palsi diye eşimin başının etini yemiştim. Sonra bir dr dedi ki güzel düşün güzel olsun aonra güzel düşünmeye çalıştım. Şu an 15 aylık ve maşallahı var 🥰 kafaya takmayın diyemem ama bu bir süreç ve düşünmemeye çalışın. Evet 2 yaş sonrası anlaşılıyor ama siz zaten bir terslik varsa fark edersiniz umarım korktuğunuz gibi olmaz, güzel düşünün güzel olsun 🥰