MehmetefeM21 Arkadaşlar mama aldım ben 2 ay önce mama aldım bebeğime aptamil açtım ağzını ama kapağı kapalı çok kullanmadım ben bebeğime versem bişey olurmu yani tadında falan değişiklik falan yok aynı kokmuyorda versem sakıncası olurmu ?
leynanin_pembemantosuu MehmetefeM21 asla verme canım kapağı kapalıda olsa 1 kezde açsan içine hava girdiği için 3-4 hafta kulnaım süresi var
minikbirbal MehmetefeM21 asla vermeyin. Maddi olarak düşünüyorsanız da bi kutu mama 70 tl allah korusun çocuğunuz zehirlense hastaneler de çok daha pahalıya patlar. Sağlığı herşeyden önemli olmalı
MehmetefeM21 leynanin_pembemantosuu demi ama hiç bişey olmamış yani kokmuyo tadı iyi oyüzden kaç biberonluk var onuda bugün verdm mama yemediği için kullanmadım ben çok kilosu iyi olmadığı İçin bugün verdm
leynanin_pembemantosuu MehmetefeM21 kokusuna tadına birşey diyememde ama sonuçta bu kesin dille belirtilmiş vermeyin diye fazladan 1 ayda az bi süre değil
MehmetefeM21 leynanin_pembemantosuu doğru öyle ama hani maddi durum olmadığı İçin alamadım onuda aldım çok vermedim yeni verdim bugün
leynanin_pembemantosuu MehmetefeM21 inşallah birşey olmaz canım ozaman kusarsa falan dikkat et zehirlenir falan Allah korusun acile götürürsün
MehmetefeM21 BuseCan Vallh verdimde Allah’a şükür bişey olmadı rabbime emanet 🙏yani kapak kapalı ama hava almyr ki sadce aç bişey actm ağzını