kizlar daha önce kanadında kan gormustum acile gittik kaka tahlili istedi bebek yapmayınca bir daha olursa getirin dedi doktorumuza söyledik birdaha olursa getirin dedi acil doktoru amip demiş ishal değil günde iki bazen 3 kaka yapıyor ama çok ikiniyor ağlıyor ve köpüklü yapıyor yaşayan var mı 🥺🥺🥺