-kbra61--_-- İyi akşamlar arkadaşlar bi sorun olucaktı. 8 aylık kızım var bu ay adetimin ilk gününde itibaren dogum kontrol hapına başladım fakat hala bitmedi sürüyo adetim normal bi durum mu acaba böyle olan varmı aranız simdiden teşekkürler 😊