Aysenurkd bikerem gittiğim doktor acaba kendi kaymayı göremediği için mi bir tedavi söylemedi 🤷🏻♀️Kendiliğinden düzelme ihtimali var mı ya kusura bakmayın çok soru sordum hakkınızı helal edin 🌸
Aysenurkd bikerem zaten bundan 2 ay önce kimseyi inandıramadım. ben emzirirken gözünün bana öyle görünmesi normalmiş falan filan öyle dediler fotosunu çektim doktor yok buna kayma diyemem dedi . Şimdi eşim de görünce gittik doktora elimiz boş döndük. Umarım yakalarım bi boşluğunu 🤲🏻
bikerem Aysenurkd oyle oyle 4 5 doktor gezdik biz de ve zaman kaybettik. Daha erken gorseydik belki daha erken düzelecekti ama buna şükür
bikerem Aysenurkd estağfirullah. Goturfugum doktorlar görmüyordu ama ben farkindaydim. Kendiliginden gecmex malesef
75kinalikuzu Aysenurkd onu bilmiyorum ama benim kızı.da 1 yaşında görürdüm dr sol gözü içe dibine kadar kayıyor şaşı diyordum ama burun kökleri oturdukça düzelir dedi dr
Aysenurkd 75kinalikuzu o dediğiniz galiba yalancı şaşılık oluyomuş burun kökleri basık olduğundan şaşı gibi görünüyomuş ama zamanla düzelir sizinki inşallah 🌸
75kinalikuzu Aysenurkd inşallah seninkindede birşey çıkmaz resime baktım gayet normal bu kadar takılmayın çaresi var çok şükür gözlükle düzeliyor veya günde Yarim saat kapatıyorsun duzeliyir
Aysenurkd 75kinalikuzu 2 ayda kayma artınca endişelendim. İnşallah başka bi doktora götürcem tedavisine başlarız çok sağ olun
Aysenurkd bikerem anladım çok yardımcı oldunuz gerçekten çok teşekkür ederim. Rabbim tüm yavrularımıza sağlık şifa versin🌸
Merve5627 Kuzu resim atma şansın var mii kayma nasıl oluyor anlamadım hicc . Sanki yegenimde var gibii bilemedim şimdi bende
Aysenurkd Merve5627 karşıdan bakınca sola bakınca gözde hiç sıkıntı yok. Arada sağ tarafına baktığında sağ göz daha çok dışa gidiyo. Yukarıda atmıştım bir fotoğraf
Deletedmom5284 Aysenurkd benim gözümde kayıyor gözlük kullanıyorum 1,5 yaşımda fark edilmiş, operasyon ile çaresi var ama ben gözlüğümü sevdiğim için çıkarmadım 1,5 yaşımdan bu yana kullanıyorum
Aysenurkd Deletedmom5284 anladım büyüyünce ameliyat olabiliyo da şimdilik öyle bi ihtimalimiz yok galiba. Benim de yüksek derece astigmatım vardı annemin zoruyla çizdirmiştim gözlüğümü çok seviyodum o hesap🙇🏻♀️ Teşekkürler cevabınız için