cennetim18 çok saolsun bı kac gundur oluyor nomralde hıc yoktu bugun aksamdan berı de gözleri kızarık ama uyumadıgından kaynaklı oluyot dıye dusunuyorum kayınbabam gözlerne damla dökuyordu alerjısı olmus aceba ondan öı gectı dedım cocukda bısey yoktu cumaertesı gıttık geldık oldu