B_12 10 aya yebi girdik bizde hava cok degisken ya carpilmamak elde degil burnu akiyo surekli biz tonimer baby kullaniyoruz burun spreyi olarak icinde çektirmek icin akan sümüğü aparati da var öncede nezle olmustu doktorumuz ısırgan otlu dogal oksuruk surubu ve calpol vermisti su an bunlari kullaniyorum gecmis olsun. Iyilessin insallah bebisler hemen🙏❤