Zeynepinannesiiiiiii Kızlar kızım 2 aylık oldu ultrasonda 10-12mm yumurtalık kisti gördü daha önce bu durumu yaşayan var mı
Sedaates16 Zeynepinannesiiiiiii nasıl bir belirti olduda ultrasonla bakıldı merak ettiğim için soruyorum bilgim yok maalesef
Liyamomyy Zeynepinannesiiiiiii Mrblar bebeğinizin kisti şuan ne durumda acaba 3.5 aylık kızımda yumurtalık kisti vardı doğuştan büyüme yapior şuan 12 mm olmuş çocuk endokrine gönderdiler sizin bebiste nasıl oldu bilgi verirmisiniz
Zeynepinannesiiiiiii Sedaates16 böbrek genişlemesi vardı doğduğunda canım ona bakarken baktılar o zaman görüldü
Smali Su kisti olabilir mi adı? Bizim bebeğimiz de yumurtalıklarini kontrol etmişti cerrah su kisti var neredeyse her bebekte görülüyor demişti.
Rmys_27 Zeynepinannesiiiiiii benım kzımda da çıktı doktor korkma dedı bunlar kendılıgınden kaybolur dedı tekrar gırtgımızde kaybolmustu sağda bıde solda çıktı oda kaybolur dedı zararlı değil dedı yüzde 80 90 da görülür genelde de hepsi kaybolur sıkıntı çıkmadı bu zamana kdr hastalarımda dedı
Rmys_27 Zeynepinannesiiiiiii milimi önemli dedı 20 mm sınır bzıkmki 11 mm dedı röntgeni çeken doktor da öle dedı kendı doktorumuzda öle dedi