Melissima Kızlarrrr dün bir arkadaş titreşimli anakucagı satıyordu, postu kaybettim eger halaa satmadiysa almak istiyorum, acaba bana ulaşabılir misin😂 evim sobalı oldugu icin mecbur satiyorum tarzında bir sey yazmisti sanirim, bulamadımmmmm helppp 🖐
kubraozkan Melissima merhabalar canım bende ebebek marka kendi kendine sallanan ve titreşimi olan anakucağı var hiç kullanamadım çnkü evim çok küçük yer kapladı oğlumda kucağımdan asla inmedi o yüzdrn satıyorum düşünürsen
Melissima boncuk- baktim da fiyatlari sıfırından daha pahalı valla neyin kafasini yasiyorlarsa, o kdar para verecek olsam.zaten 2.el almam yani, bu aradigim arkadas uygun veriyordu, bulamadim ya 😏
Melissima kubraozkan ya olabilir aslinda ama bu arkafas fiyati cok uygun tutmustu sıfırı 500 tl 170e falan veriyordu, fiyatina tav oldum acikcasi ihtiyacimda vardi😂 uygun fiyata verirsen senden de alabilirim ahaha
kubraozkan Melissima hmm canım bendekinin sıfırı 850 tl bende 600 veririm en dip çünkü sıfırdan farkı yok tertemiz oğlum iki üç kere bindi yada binmedi o yüzden 😅
minikbirbal Melissima ben o değilim ama bondigo marka ana Kucağı var kızım artık sığmıyor içine evimde küçük satabilirim😊
Bebekcik2406 Melissima chicco ana kucağı var titreşimli sıfıra yakın oğlum pek kullanmadı 350 tlye veririm isterseniz sıfırı 900-1000 arası değişiyor, chicco-chc-79349-ballon-ana-kucagi-light