Fatmanur1703 bilinçlenince alışır. Ben 1yaşında odasını ayırınca vermiştim. Çok bağlılığı yoktu ama zamanla arttı. Yattığında onunla bişeyler konuşur, güler, öper sarılır ve uyur. Sabah kalktığında kahvaltı yapana kadar kucağında gezdirir 😂 sonra yatakta yattığı için kirlenmesin diye ona çaktırmadan ilk fırsatta beşiğine geri koyarım 😁 uyku arkadaşımızda yumoş yumuşatıcısının hediye verdiği küçük ayıcık 🐻