eralp netten neye baksam ya kalp hastalığı ya da tümöre bağlıyor. Bakıp canını sıkma. Benimki de dahil gördüğüm bebekler bu sıcakta emerken hep terliyor. Emerken ciddi bir morarma vs varsa doktora götürmekte fayda var ama yenidoğanlar çabuk yoruluyor benimki de dinlene dinelene emiyor hatta bazen uyuyor, ben de dürtüp dürtüp emziriyorum.