yaseminoztrk Happy-jr bilmiyorum ne zaman hastaneye gitsek lağman önerildi 2 kez kullandık şimdiye kadar ama içim de rahat etmiyor doktor da söylese korkuyorum
Ruzgarnannesi yaseminoztrk kullanmayın bence biz bile doğumda kullandıklarında kötü oluyoruz o minik yavrucak nasıl kaldırsın bebeginizin sirtini gogsunuze yaslayip ayaklarini bebeginizin dizlerine dogru cekin lavabo poziyonunda tutun rahatlatır bebekleri eskiler hep o sekilde yaparlarmis altini açık birakıl baldir kismini ovalayin internrtten de gaz masajlarina bakin iyi gelir insallah
yaseminoztrk Ruzgarnannesi buda oturma pozisyonu olduğu için bebeğin kemik gelişimine bir zararı olabilirmiş masajlar falan yapıyorum ama fayda etmiyor çok araştırdım çok okudum yine de tam bir çözüm bulamadım
Guzelkiziim yaseminoztrk Sakin kullanma, nasil aliskanlik yapmiyormus, benim kizimda dogdugundan beri kaka sikintisi vardi, ve doktor fitil vermisti, 10 ayina kadar ugrastim ben, cunku fitil ata ata kendi yapmayi unutmus ve destek istedi, annam agladi 10 ay
yaseminoztrk Guzelkiziim bu tarz şeylerde kullanıcı yorumları daha da yönlendirici oluyor. Çok teşekkür ederim ❤️
Ruzgarnannesi yaseminoztrk siz daha iyi bilirsiniz tabi ama ben de yeni dogdugunda sizinki kadar olmasa da gaz sancisi vardi o sekilde cikartiyodum en cok altini acinca rhatliyodu tabi bi de eger kucaginizda sakinse sling ya da kanguru da deneyebilirsiniz
yaseminoztrk Ruzgarnannesi evet sling de düşünüyorum aslında bakalım herşeyi deneyeceğim. Çok sağolun ❤️