yaseminoztrk evet o konuda çok haklı, kâr zarar dengesi gözetilir bu durumlarda. Ben de çocuğa acı çektirmektense, ağrılı kabızlığında yine lavmana başvurum elbette. Evde bulunduruyorum. Ama ilk çözüm yolum, meyveyle, besin yoluyla çözmeye çalışmak oluyor. Bir de gliserin fitil bulunduruyoruz.
Ama lütfen sabun falan koymayın lütfen. Çok çok zararlı. Böyle geleneksel yöntemlere başvurmayın. Sabun biz yetişkinlerin yüzüne bile ph değerinden dolayı sağlıksız iken, bebeğin içine koymak korkunç. Zaten bazik yapısı nedeniyle acı veriyor ve acıdan yapıyor kakasını bebek. Dinlemeyin siz bu tür tavsiyeleri.
Gaz sorunu içinde, doktorunuza danışın, çeşitli gaz damlaları var. Birini kullanın. Yine bir nebze rahatlatacaktır.