İkinci aşıyı yüksek fiyatla alanlar acaba araya yeni yıl girdiği için fazla ödemiş olabilirler mi? ben birinci aşıyı 2020nin son ayında ikincisi 2021de yaptırdım normalde 2021 zammına göre almam lazımdı fakat iki aşının parasını 2020 de verdiğim için etkilenmedim.