Merhaba sevgili anneler. 3 ay 23 günlük bebeğim var gaz konusunda biraz daha rahatladık gibi. Merak ettiğim şu gaz yapan yiyeceklere emzirdiğim süre boyunca dikkat edecek miyim? Mesela barbunya yemek istiyorum, mercimek çorbası içmek istiyorum. Kimyon atıyorum gaz yapacağını düşündüğüm yemeklere ama ne bileyim yeterli olur mu?