Merhabalar , bebeğim 11,5 aylık ama iştah şurubu kullanmayı düşünüyorum , lakin doktorumuz obez olur ileride bence vermeyin dese de abartı geldi bana , kase mantıcı hiçbirşey yemiyor bebeğim , aranız da 1 yaş öncesi kullanan çok memnun olan sorun yaşamayan var mı acaba? Şurup isimleri de alabilirim öneri beraber . Ocean multivitamin şurup var aklımda ama içinde ki bal ve balık yağından dolayı endişe ettim , çevrem de diyor zaten 1 yaşa ne kaldı ki .