Narebebek Kızlar bir buçuk ay önce sezeryanla doğum yaptım ama hala bel ve sırt ağrılarım var özellikle sırtım çok ağrıyor var mı böyle olan yada bilgisi olan 😣
fatimaozel Narebebek biraz kendini toparlayınca hacamat yaptırın şifa oluyor gerçekten 👌 şükür ben kurtuldum ağırlarımdan 🌸
fatimaozel Narebebek hacamat sünnet sene de 2 defa yapılması uygundur ilkbahara girerken veya sonbahara girerken.. şifalarını siz araştırın googlaya yazın çıkar hemen 🥰🥰👌