Merhaba kızlar , Bebeğim 11,5 aylık yaklaşık 1,5 aydır ciddi anlamda kaşıklı yemek ( çorba , sulu yemek vb ) istemez oldu bebeğim .
Sürekli katı ve blw yöntemiyle yemek istiyor .
En başta güzel gibi görünse de vitamin eksikliği ve kabızlık sebebiyle çare arıyorum artık . Sürekli katı gıda hazırlamakta çok zor , 6-7-8. Aylarda her yönden harikaydı yeme içmesi , üst dişler patladığı halde haftalardır böyle , benzer sorun yaşayan çözüm bulan yada önerisi olan varsa çok sevinirim 😓
doktorada gittim ama ne güzel işte böyle yemesi , zamanla geçer diyorlar fazla rahat doktorlarda, çorba sıvı almıyor çocuk diyorum su ver diyor bol bol , ama bir an önce düzelmeli bence 😓
Kendi başına püre kaşığı ile denettirdim ama her yer battı yine sonuç alamadım .