Hanımlar oğlum 7 ay 25 günlük çok mızmız bir bebekti şimdi sanırım dişleri patlamak üzere yaklasık 3 aydır eller agzında bu kaçgündür de ağlamaktan hal kalmadı dayanamıyor artık bendr çok yıprandım valla şuan başım ağrıyor o kadar ağladı eline dondurma verdim sanırım biraz rahatladı üstüne üstün birde bronşit olmus dün hastaneye götürdük doktor diş için yapılacak bisey yok dedi hergün agrı kesici ver dedi bugün oda fayda etmedi kızlar bi yardımcı olurmusunuz kaç güne çıkar evde neler yaptınızda rahatladı bu arada zytn yağlı karanfil diş jeli ve soğuk dişlik etki göstermedi