123747 ikea antilobu 8 aydır kullanıyoruz, çok memnunum. Pratik temizleniyor, hafif olduğu için örneğin gecen ütü yapmam lazımdı, ütü odasına taşıdım o masada oyun oynarken ben 10 dakikada ütü yaptım. Ağır olsa taşıyamaz. Hava sıcaksa hop hemen balkona alıyorum sandalyeyi. Ayak koyma yeri olsaydı oğlum kesinlikle ayağa kalkmaya çalışır ve düşerdi. Onu alırsanız mutlaka kendi minderini alın. İçi şişme bebeğe göre ayarlıyorsunuz ve kılıfı salça lekesi bile tutmuyor, hızlı kuruyor.