M_derya Sab simplex gaz damlası kullandınız mı kızlar ? Oglumun aşırı derece de gaz çıkarıyor metsilin bi etkisini görmediğim için bu gün doktorumuz bunu önerdi sizce nasıl ??
Alinduru M_derya kızıma kullandık faydasını bi nebze gördük. Ancak alerjiye bağlı gazı vardı bu yüzden kesin çözüm olmadı hiçbir şey.
Haticebegum94 M_derya benim cocugum tam bi gazmandi 6.aya giriyor hala biraz sorun devam edyor nurse damlayi kullandim rahatlattim smdi aguline surup kullanyorm hem gazini cikartiyor hemde icindeki bitkisel yaglar sayesinde rahat uyuyor
turansmom M_derya Yatarken 1 kez 10 damla verseniz yeterli,çünkü etkili bir ilac. Biz iki aylikken kullanmaya başladık eczane günde bir kez 10 damla verin dedi o kadar
Alinduru M_derya İnanın tam hatırlamıyorum çok zaman oldu ama ölçüsü için doğrusunu doktorunuz söyler bence. Ama parça parça verip her emme öncesi veriyordum diye hatırlıyorum.
M_derya Haticebegum94 ya ben şunu anlamıyorum emziriyorum artı biz mamada kullanıyoruz bebelac gazını sürekli çıkarmama ragmen sürekli gaz çıkarıyor
Aysenurkk M_derya kullandık güzel bir damla dut kurusu kaynatıp ılıyınca 1-2 kaşık verdim ben hep çok rahatlattı
Eminegulerbass M_derya benim bebeğimde 1,5 aylık önce nurseharvey kullandık hiç fayda etmedi. Doktorumuz sabsimblex önerdi kullanmaya başlar başlamaz faydasını gördük. Günde 4 defa 15 damla kullanıyoruz biz