Ocakannesii Kızlar merhaba öncelikle 1 nisanda 3. Ay aşımız var rota ağızdan damla şeklinde veriliyor değil mi birde iğne oluyor mı o gün rota aşısını eczaneden aynı gün mü almam lazım
ipek0606 Ocakannesii biz normal muayeneye gittik hastaneye ordan doktor recete olarak yazdi , eşim hemen gidip aldi agizdan iciriyorlar şurup gibi, igne falan yok.
Mirnurs Ocakannesii rota aşısı 2 doz oluyo bizde bir dozunu yaptırdık hastanede almadık bazı hastanelerde oluyo alıp yaptırıyosun eğer yoksa eczaneden alıp sağlık ocağına götürüp yaptırabılırsın ağızdan damla şeklinde yan etkisi olmayan bi aşı
Ocakannesii ipek0606 Bi arkadasımla konustum 2 tanede bacaktan vuruluyo dedi kontrolü 1 nisanda onun icin tam anlayamadım özel aşılardan mı bahsetti bilemiyorum
ipek0606 Ocakannesii 3. Ayda aşi yok sadece rota , iki tane bacaktan vurulan aşı 4. Ay aşısı bizde geçen ay vurduk.
Ocakannesii Mirnurs Doktorun yazmasına gerek var mı yoksa eczaneden alabiliyormuyum kontrolü 1 nisanda rotada 1 nisanda recetesiz veriliyor mu hemen eczaneden alıp saglık ocagında yaptırsam birde fiyatı ne kadardı hatırlıyor musunuz
Ocakannesii ecyugnk Doktor recetesi olmadan eczaneden alabiliyor muyum cünkü konrtolü ve rota aynı gün saglık ocagında yaptırıyım hemen
Mirnurs Ocakannesii doktorun yazmasına gerek yok eczaneden alıyosunuz sağlık ocagı yapıp karnesine yazıyo doktora alıp sağlık ocağında yaptırırız dersiniz hastanede yoksa dönüşde eczaneden alır sağlık ocağında yaptırırsınız 350 falandı heralde yanlış olmasın ama 300 küsürlü