yurumeye basladigindan beri oglum benim pesimden tuvalete geldi ben anlattim bak buyukler buraya cisini kakasini yapar diye ama cok dikkat ettim ozel bolgemi gormesin diye asla gormedi. tuvaletin icini de pis olarak gostermedim hemen sifonu cektim. 18aylikken ona da bir lazimlik aldim kiyafetiyle oturuyordu ben acele etmeyecegim istedigi zaman o soyler diye ozgur biraktim.ve 1 tane de elifin tuvalet egitimi diye kitao aldik ona cok ilgi gosterdi gunde 3 kez okuyorduk.
22aylik oldu bez takmak istemedigini soyledi bez cikar dedi anlattim ama tuvalete yapmalisin diye.tamam dedi.ilk gun hep kacirdi fark etmedi cisini ama kakasi gelince kaka dedi kostuk hemen lazimliga.bakmasina izin verdim aferin dedim tuvalete kendi doktu sifonu kendi cekti.2.gun ben sormazsam kaciriyordu o yuzden ara ara sordum.gece bezlemeye hala devam ediyorum onu yaza cikartacagim.gormem islatirsa altini usumesin diye.3.gun parka gittik parki gorunce cisi unuttu altina yapti.eve donmek zorunda kaldk anlattim bak ustune cis yaptin eve geldik anneye soyleseydin simdi orda oynuyordun diye.o oldu bi daha asla kacirmadi😄yani 3gunde ogrendi.5.gun ben sormamaya basladim coook rahatiz darisi basiniza.cocugunuzu ozgur birakin o hazirsa oluyor degilse surec uzuyor.