Nseyma benim oglum da haftaya 3 aylik olacak burnu tikaniyordu serum fizyolojik kullaniyordum ama sonra genzi tikandi ve hirilti basladi bi kac kere ogurdu hatta kusucak gibi dr disleri yer yapiyor normal bu durum cigerlerde bi sey yok dedi ama hiriltinin farkinda olarak ve xlear damla verdi ama sanki o da rahatlatmiyor😔 geniz tikali olunca da huzursuz oluyor bir de simdi kaka yapamama cikti fitil kullanmak istemiyorum ocean d vitamini,relactaz,xlear kullaniyorum kaka icin kac gune kadar normal? Bir anne ve hekim olarak oneriniz olursa cok sevinirim☺️