Cahilliğimi görmezden gelin 😭😭 şimdi ben bı fotoğrafci ile anlaşacagim oğlumun 1 yaş çekimi için. Kadın şey dedi.
1 ve 2 Yaş cekimleri kampanyamiz;
Paket 1
Tek konsept 300 tl yerine 250 tl aile cekimi hediye. Yaklaşık 50 kare çekiyoruz, içlerinden seçip 15 tane düzenleyip dijital olarak teslim ediyoruz.
Paket 2;
2 konsept çekim 600 tl yerine 350 tl Aile çekimi hediye
Yaklaşık 100 kare çekiyoruz. Içlerinden seçip 25-30 tane fotograf düzenleyip dijital olarak teslim ediyoruz. Kalan ham görüntüleride isterseniz ücretsiz olarak veriyoruz.
Paket 3;
3 konsept
Aile çekimi (hediye)
40-45 çekilen fotoğrafların düzenlenmiş dijital hali ve
Dijitallerin tamamı
900 tl yerine %50 indirimli 450 tl
Sorum şu kızlar. Bu dijital teslim dediği şey ne oluyor. Baskı halinde mı verecek yani anlamadım pek.