Selimustafa Güzel anneler merhaba. Şuan 1 yaş ve 4 buçuk yaş iki oğlum var. Küçük oğlum doğduktan bir hafta sonra hiç uyumamaya başladı. Nezihe koyduğum anda uyanirdi bı kaç aylık olunca bu sefer kurulu saat gibi 30. dakika uyandi ve aylarca böyle devam etti. Çok yıprandım diğer oğlum hep ilgi bekledi benim ise bir günüm kardeşini uyutmakla geçiyordu. Pandemiden dolayı kimse ile görüşemedik ve yardım alamadım. Çok araştırdım kafayı yedim artık hic geçmeyecek sandım ama geçiyormuş. Bir yaşına bir iki ay kala arada uzun uyumaya başladı bir yasindam sonra her uykusu neredeyse bir saatten uzun oldu çok şükür. İki uyku yapıyor şuan ortalama birer saatten. Uyku eğitimi olmadan düzelmez dedi herkes ama benim eğitim verecek psikoljim yoktu çok yıpranmış tüm çünkü bı yandanda meme reddi yaşadım tam 9 ay. Bu postu açmamin sebebi benim gibi yaşayan anneler varsa onları rahatlatmak bebeğinizle her anın tadını çıkarın hepsi geçiyor ☺️
Derdf Selimustafa 2. aydan beri aynı durumdayız, 25-30 dk arası uyuyor bütün günüm onu uyutmakla geçiyor ve büyük kızımla hiç ilgilenemiyorum 🤦🏼♀️ Neyseki ilkten tecrübeliyim birçok şeyin geçici olduğunu biliyorum ama yinede çok çoook sabır istiyor, 3 buçuk aylık daha
Ozgul321 Selimustafa 5 bucuk aylık hep kucakta ve uykular aynrn oyle yarım saat, ıkı saatte bır uyumak ıstıyor bu yuzden ve uyutmak ayrı dert yorgunluk apayrı geçecek deyin nolur 😔
Demiryasemin Selimustafa ayy inşallah ya biz de 10 aylığız odasına ayırmaya çalışıyorum şu an ama hep 30.dk uyanıyor gündüz 1 yaşında mı geçer acaba
iremmcakmakk Derdf 2 aylık bebeğim var benimki de aynı şekilde uyumuyordu artık gözlerim kan çanağı olmuştu. Göğüsünüzde uyutun yerine koyun baktınız yine aynı şekilde uyanıyor kundak yapın yatırın ve karnını ovun. Gece benimle yatıyor 11/12 gibi sabah 7 buçuğa kadar aralıksız uyuyor 7 buçukta kalktığında emziriyorum yine aynı şekilde karnını ovarak yanıma yatırıyorum öylen 12/1 e kadar uyuyoruz :) Gündüz 2 saat aralıklarla 1 er saat uyuyor oyalıyoruz yoruyoruz ve gece aynı şekilde beraber yatıyoruz. Umarım yardımcı olmuşumdur.
Sumeyra87 Derdf bizimkide 3 ay 12 gunluk ayni bu sekil.gecen ay yine uyuyordu bu ay meme olmadan uyumuyorda.halbuki sadece uyaninca emziriyordum nolduda buna alisti bilmem.simdi saat basi emmek istiyor.iyice kafam karisti allak bullak oldum.
Selimustafa Ozgul321 Gecicek merak etmeyin o kadar iyi anlıyorum ki. Ben her uyandığında tekrar uyutmaya çalıştım hep bazen uykuya dönerdi onun faydası oldu galiba biraz da
iremmcakmakk Ozgul321 2 aylık bebeğim var benimki de aynı şekilde uyumuyordu artık gözlerim kan çanağı olmuştu. Göğüsünüzde uyutun yerine koyun baktınız yine aynı şekilde uyanıyor kundak yapın yatırın ve karnını ovun. Gece benimle yatıyor 11/12 gibi sabah 7 buçuğa kadar aralıksız uyuyor 7 buçukta kalktığında emziriyorum yine aynı şekilde karnını ovarak yanıma yatırıyorum öylen 12/1 e kadar uyuyoruz :) Gündüz 2 saat aralıklarla 1 er saat uyuyor oyalıyoruz yoruyoruz ve gece aynı şekilde beraber yatıyoruz. Umarım yardımcı olmuşumdur.
Ozgul321 YagizAlppp vallahş annem olmasa su içmek bile hayal o var 5 aydır benimle o bile öyle zayıfladıki çok üzülüyorum 😔 iki dk poposunu yere koyamıyorum bebegımın süreklı gezdir oturma diyor
Ronam Ayy benim kız da öyle😭 25-30 dk arası uyur bi daha dalmaz uykuya. 3-4 kez uyutuyorum gün içinde, hemen uykuya da dalmadığı için günüm onla geçiyor, ben de dinlenemiyorum.😢
Ozgul321 Selimustafa Oyyy Allah’ım yardımcınız olsun kıyamam dua ederim size sadece elimden bu geliyor inşallaj bu emeklerin mükafatı güzel olacak geçecek demekden başka çaremiz yok güzel anne 🤲
Selimustafa Aselkrkrn Benimde bu ikinci oğlum biliyorum ya çok değişken bebekler ama bu 30 dki lik uykular kronikleşmiş bı durum onu asmak çok zor. Tabiki bizde dönem dönem çok zorluklar yaşıyoruz. Bazen hiç uyatamiyorum sıkıntılı dönemler oluyor
Aselkrkrn Selimustafa cok haklısın nedenini bulamadıkçada insan deli oluyor ama geçicek ole diyorlar sonsuza dek bole olucak değil sonuçta sabırlı olmayı öğreniyorum ben en azından ☺️