4 gün önce testim pozitif cıktı ve eşimde negatif suan da bebegımle aynı evdeyız eşim kaynavaldemın evınde hapalrı kulanmıyorum bebegımı emzırıyorum dogrumu yapıyorum sizce bebegımde bulaşırmı bu pis hastalık benım gbı bu durumu yasayanalar varmı bebegımın yanında maske takıyorum ama bazende cıkartıyorum cok bunalınca neler yapamalıyım onun temas etgı herseye temas edıyorım??🤒🤕🤧😷