Semaab Hangi Bezi takarsan takayım hep çiş sızdırıyor ya ben bez bağlamayı bilmiyorum yada oğlum çok çiş yapıyor. Ayrıca gündüz bağladığım bezler sızdırmıyor. Sadece geceleri sızdırıyor bana Bir el atın kızlar ya napıcam
BeautifulMother1 Semaab acaba yukarı doğru mu kalıyor fenomen bir annede sormuşdu herkes dikkat et deyince teşekkür etmişti bir daha olmadı demişti
Epifenomen-gkc Semaab ben sleepy ve sleepy bio naturel kullanıyorum hiç sızdırma olmadı. Bu sızdırms olayı da sanırım bebeğe bağlı
Semaab ikizbabymom yaa yakınlarım diyor ki ben akşam yedi de takıyorum öğleye kadar duruyor sızmıyor. Onların ki nasıl sızmıyor aklım almıyor
ikizbabymom Semaab benimkiler çok çiş yapıyo çünkü çok mama içiyolardı gece beslenmesini kestikten sonra sızdırmadı haliyle
Alpyas Semaab o kadar saat sızdırmasa da günah çocuğa aynı bezle durulmaz ben akşam 9 gibi gece uykusuna yatırırken takıyorum sabah 7 gibi değişiyorum. Gündüz zaten 3-4 saatte bir değiştiriyorum.
Akcabeytas Aynı durumu yaşıyordum prima premium care bile bazen sızdırıyordu 10 gündür molfix pure soft kullanıyorum maşallah diyim hiç sızdırmıyor
CrnAsl Bez çok dolu olunca hangi bezi kullandıysam sızdırdı malesef tam yatıracağım sırada alıyorum bezini bende 🤷🏻♀️ ( evybaby prima sleepy baby turco molfix kullandıklarım )
Cgnege44 Semaab Migros minies en güzeli bu ve en uygunu da bu aynı zamanda incecik yokgibi ve gece bağlayıp sabah uyanınca alıyorum hiç çıkmadı şimdiye dek
BerenVeannesi Benim kizimda dogumdan bu yana sleepy kullaniyo hic sorun yasamadim gece de altini degistirin o zamN ben hic degistirmiyorjm gece boyu sabah ta zaten o kadar dolu olmuyor pisik olmasin diye kalkar kalkmaz degistiriyorum
Semaab BerenVeannesi gece kendim yatmadan değiştiriyorum zaten ama yine de sızıyor bez o kadar dolu oluyor ki belki 1 kg gelir o kadar diyim
Sunabay Semaab doğduğundan beri evybayb kullanıyorum şuan 7bucuk ayligiz aksan 10 da felan takıyorum bezini sabah 8.9 gibi alıyorum şuana kadar hiç sizdirmadi