Nazzglr Kızlar 2 buçuk aylık bebişim var. Hep aptamil kullandık ama sanki çok gaz yapıyor gibi geldi bana. Sizin önereceğiniz gaz yapmayan bir mama var mı?
Nazyavuzalp Nazzglr bizde bebelac kullandık sımdılerdr bebelac gold a geçtik cok sukur ıkısıdr gaz yapmadı