Ummuhanhuseyin bebekten bebeğe değişiyor gelişim aüreci canım öncelikle bunu bilirsen sakin olursun😊 benim oğlum 1 ayı doldurmadan gülmeye başladı. 1.5-2 aydır da komik bulduğu şeylere kahkaha atıyor😂 şu an 6.5 aylık. Ama mesela daha yeni desteksiz oturmaya başladı, kısa süreli. Onda da kendi pozisyon almıyor ben oturtuyorum. Her bebiş kendi zamanı gelince yapacak her şeyi. Nasıl ki biz farklıyız birbirimizden onlar da öyle. Gülmeye başlayınca dünyanın ennn güzel duygusunun annelik olduğu daha net anlaşılıyor😇