Morfrenk AntiFilozof ben çok memnundum valla 2 hafta sürmedi geçti benim yaralarım hassasiyet epey devam etti ama kapak kullanmaya uzun süre devam ettim. Çevreme göre de çabuk iyileşmiş benim göğsüm
Ademciginannesi AntiFilozof ben doğum yaptigimdan beri kullanıyorum çok memnunum yara vs bı şey olmadı yani bı de emmiyo oğlum sürekli sağıp veriyorum ona rağmen çok iyi durumda şükür
Nildailay AntiFilozof bende hiç işe yaramadı ama philps göğüs kalkanı aldım gerçekten elim ayağım oldu helak olmuştum ağlamaktan bir tek o geçirdi
hanasil Kesinlikle yarıyor silverette kullanıyorum kreme bile gerek kalmadı sayesinde göğüslerim hiç yara olmadı sürekli takılı duruyor
Tgbabrn AntiFilozof yara olduktan sonra bilmiyorum ama ben hamileliğimin 35. Haftasında kullanmaya başladm hiç yara olmdı
Utkucan AntiFilozof kesinlikle işe yarıyor silverlinda marka var hiç yara olmadı göğüs ucum ebdeykende sürekli takıyorum gayet memnunum
Semaab Silvermoon kullandım ne agrı ne sızı ne yara. Benimle aynı anda doğum yapanlar emzirirken ağlarken ben keyifle emziriyordum
edsn1 Bayanlar ben aldım ama bebeğim hiç emmediği için kullanmak nasip olmadı kutusunda duruyor almak isteyen olursa satabilirim silvermoon marka 999 ayar gümüş
Yagizim2020 AntiFilozof ben doğum yaptığım andan beri kullandım bence onun sayesinde hic yara olmadı cok memnun kaldım hassasiyet acıma oldu tabi. Yara olduktan sonra iyileştirir mi bilmiyorum iyileştiriyor diyen de çok var deneyin derim